دی جی سئو

آموزش حرفه ای تکنیک های سئو

بک لینک های رایگان و با کیفیت دریافت کنید – آموزش سئو

  • فاضل احمدزاده

بک لینک های رایگان و با کیفیت دریافت کنید – آموزش سئو

فرق پراسپت با مشتری

این مطلب را با رفرنسی از کتاب Marketing Metrics شروع می کنم.

آیا می دانستید که احتمال فروش به یک مشتری موجود یا خریدار بالفعل (به انگلیسی Customer) (کسی که قبلا هم به او فروخته اید) 12 برابر بیش از احتمال فروش به یک خریدار بالقوه (به انگلیسی Prospect) است؟

شانس فروش کسب و کارها به خریدار بالفعل 60 تا 70 درصد است در حالی که شانس فروش به خریدار بالقوه، 5 تا 20 درصد است.

یک بار دیگر اطلاعات بالا را بخوانید!

همین قانون را می توان به ایجاد و دریافت بک لینک Link Building بسط داد.

همان سایت هایی که قبلا به شما لینک داده اند، احتمال بیشتری دارد که دوباره به شما لینک دهند.

خب؟

حالا از کجا بفهمیم که چه کسانی قبلا به ما لینک داده اند؟ چند خط پایین را بخوانید:

ابتدا وارد صفحه Webmaster tools شوید. (اگر با این محیط آشنا نیستید، با واتس اپ با من تماس بگیرید 09122237618)

در این صفحه لیستی از سایت ها را در Google Webmaster tool مشاهده خواهید کرد. مانند شکل زیر:

وبمستر تولز

سایت مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.

بر روی "Search Traffic" کلیک کنید و سپس به "Links To Your Site" مراجعه کنید.

به اولین سایت هایی که از بیرون به سایت شما لینک کرده اند نگاه کنید. به آنها یک پیام "سپاسگزاری" ارسال کنید و از آنها بخواهید که به مقالات جدید شما لینک دهند.


برای مطالعه پست های قبل به اینجا مراجعه کنید.

  • نمایش : ۶۸۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آموزش سئو و مدیریت محتوا
    تکنیک های جدید سئو
    بهترین مقالات سئو SEO
    دیجی سئو
    ترفندهای SEO
    ترجمه مقالات به روز سئو و دیجیتال مارکتینگ
    دانلود مقالات بهینه سازی سایت