دی جی سئو

آموزش حرفه ای تکنیک های سئو

درباره آپدیت جدید گوگل می 2020 چه باید بدانیم؟

  • فاضل احمدزاده

درباره آپدیت جدید گوگل می 2020 چه باید بدانیم؟

نیل پتل به تازگی در وب سایت خود مطلبی را در رابطه با آپدیت جدید گوگل منتشر کرده که در دی جی سئو به آن می پردازیم.

در تاریخ 4 می ، گوگل شروع به به روزرسانی اساسی در الگوریتم خود کرد. اعضای گوگل آن را به عنوان یک "بروزرسانی اصلی" می نامند زیرا این یک تغییر بزرگ در الگوریتم آنها است . این آپدیت الگوریتم گوگل به این معنی است که سایت های زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد.

برای اینکه متوجه شوید که این بروزرسانی چقدر مهم و بزرگ است، فقط به عکس زیر نگاه کنید. این عکس از SEMrush Sensor استخراج شده که بر عملکرد نتایج در Google نظارت می کند.

این نمودار به طور روزانه Google را ردیابی می کند و وقتی یک روز سبز یا آبی را نشان می دهد ، به این معنی است که حرکت زیادی در جریان نیست. اما وقتی همه چیز قرمز می شود ، به معنای عدم ثبات در رتبه بندی ها است.

حال سوال واقعی این است که چه اتفاقی برای ترافیک شما افتاده است؟

اگر قبلاً چک نکرده اید ، باید بروید و رنکینگ و بازدیدهای خود در گوگل را بررسی کنید تا ببینید افزایش پیدا کرده یا کاهش. اگر رنکینگ خود را ردیابی نمی کنید ، می توانید یک پروژه را در Ubersuggest به صورت رایگان تنظیم کنید و حداکثر 25 کلمه کلیدی را ردیابی کنید.

همچنین باید به حساب Google Analytics خود وارد شوید و بررسی کنید که چه اتفاقی برای ترافیک شما می افتد.

امیدوارم ترافیک افزایش پیدا کرده باشد. اگر اینگونه نبود ، وحشت نکنید. من اطلاعاتی دارم که به شما کمک می کند تا بازدید سایت خود در گوگل را افزایش دهید.

بیایید ابتدا با عبور از صنایعی که بیشترین تأثیر را داشته اند شروع کنیم ...

خب چه صنایعی تحت تأثیر قرار گرفتند؟

همانطور که مشاهده می کنید ، سفر ، بنگاه معاملات ملکی و مستغلات ، بهداشت ، حیوانات خانگی ، و مردم و جامعه بیشترین نوسانات را در رنکینگ تجربه کردند.

سایر صنایع نیز تحت تأثیر قرار گرفتند ... مواردی که در پایین لیست قرار داشتند کمترین آسیب را دیدند ، مانند "اخبار".

یک تصور غلط بزرگ که من از افراد جدید در SEO شنیده ام این است که اگر شما از دامنه یا امتیاز دامنه بالایی برخوردار باشید ، به طور مداوم ترافیک بیشتری خواهید داشت و تحت تأثیر آپدیت الگوریتم گوگل قرار نمی گیرید. این غلط است.

برای اثبات غلط بودن جمله بالا ، در اینجا چند سایت مشهور وجود دارد که رنکینگ آنها بر طبق شاخص در Ubersuggest پایین آمده است:

  • Spotify.com
  • Creditkarma.com
  • LinkedIn.com
  • Legoland.com
  • Nypost.com
  • Ny.gov
  • Burlington.com

 

چند راهکار عالی برای افزایش بازدید و رتبه در گوگل

محتوای خود را به طور مرتب آپدیت کنید

من به طور منظم هر ماه 4 مقاله در وبلاگم می گذارم. خیلی زود هر سه شنبه مانند ساعت ، یک پست جدید منتشر می کنم.

اما آیا می دانید چند بار محتوای قدیمی خود را به روز می کنم؟

حدس بزنید؟

از نظر فنی ، من محتوای خودم را به روز نمی کنم ، اما 3 نفر دارم که برای من کار می کنند و تمام کار آنها این است که به سراغ پست های قدیمی وبلاگ رفته و آنها را به روزرسانی می کنند.

در هر ماه مشخص ، تیم من حداقل 90 مقاله را به روز می کند. و وقتی می گویم به روز رسانی ، در مورد فقط تنظیم یک جمله یا اضافه کردن تصویر صحبت نمی کنم. من در مورد اضافه کردن تعداد انگشت شماری از پاراگراف های جدید ، حذف اطلاعات بی ربط و حتی گاهی نوشتن مقاله های کامل صحبت می کنم.

آنها هر کاری که لازم باشد برای به روز نگه داشتن مقالات با ارزش برای خوانندگان انجام می دهند. درست مانند اینکه ویکی پدیا دائماً محتوای خود را به روز می کند.

یک آمار جالب برای شما: به طور قطعی در مورد 641 سایت که ما در حال ردیابی هستیم، شاهد هستیم که به روز رسانی مطالب قدیمی را به صورت روزانه انجام می دهند و نتایج را در تصویر زیر ببینید.

می توانید حدس بزنید که چندتای آنها کاهش 10% درصدی ترافیک جستجو را تجربه کردند؟

فقط 38 تا! این 5.92٪ کل تعداد است ، که بسیار کم است.

چیزی که جالب است اینست که 187 سایت با استفاده از این تکنیک سئو ، تا 10% و بیشتر افزایش ترافیک و بازدید سایت را تجربه کردند.

در کل من نمی گویم که به طور روزانه مطلب برای سایت تولید کنید. این کار واقعا سخت است.

همان کاری را کنید که من برای سایت دوست انگلیسی و وبلاگ دی جی سئو انجام می دهم. سعی کنید مطالب قبلی را بروز کنید.

چند نکته برای روش آپدیت کردن مطالب و محتوای قدیمی سایت:

1 - اگر محتوای سایت دیگر برای خوانندگان جذاب نیست، آن مطلب را حذف کنید و با استفاده از 301 redirect آدرس آن مطلب را به یک مطلب مرتبط دیگر در سایت ارجاع دهید.  

2 - آیا روش هایی برای عملی تر و مفیدتر کردن مطالب وجود دارد؟ مانند اضافه کردن اینفوگرافیک ، دستورالعمل های گام به گام یا فیلم آموزش که کار را مفیدتر می کند؟ اگر چنین است ، آنها را اضافه کنید.

3 - بررسی کنید که آیا لینک های مرده وجود دارد و آنها را برطرف کنید. پیوندهای مرده یک تجربه کاربری ضعیف ایجاد می کنند.

4 - اگر مقاله یک مقاله ترجمه شده است ، اطمینان حاصل کنید که تصاویر و فیلم ها برای هر کسی که مطالب را با آن زبان بخواند معنا می یابد.

5 - آیا می توانید مقاله را ساده تر کنید؟ عبارات سخت را برداشته و از استفاده از کلمات پیچیده ای که تعداد کمی از مخاطبان قادر به درک آن هستند خودداری کنید.

6 – سعی کنید مطلب و محتوای خود را محدود به زمان و دوره خاصی نکنید و مطلبی بنویسید که همیشه کاربرد داشته باشد.

مشکل محتوای کوتاه و مختصر Thin content را حل کنید

سایت های بسیاری وجود دارند که مقالات کوتاه و ناقص ارائه می دهند. آپدیت جدید الگوریتم گوگل ،  بر روی این نوع محتوا تاثیر دارد.

 

  • نمایش : ۵۹۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آموزش سئو و مدیریت محتوا
    تکنیک های جدید سئو
    بهترین مقالات سئو SEO
    دیجی سئو
    ترفندهای SEO
    ترجمه مقالات به روز سئو و دیجیتال مارکتینگ
    دانلود مقالات بهینه سازی سایت