دی جی سئو

آموزش حرفه ای تکنیک های سئو

آموزش سئو : 12 هدف SEO برای سال 2019

  • فاضل احمدزاده

آموزش سئو : 12 هدف SEO برای سال 2019

سئو برای 2019
سال جدید همواره با اهداف جدید همراه است. در سال 2019 باید به دنبال اهداف جدید سئو باشید. خواه این اهداف شخصی باشند و یا به عنوان یک سئو کار حرفه ای مشغول باشید.

از طریق این مقاله، نه تنها با اهداف SEO من در سال 2019 آشنا می شوید، بلکه از اهداف متخصصان SEO که به دنبال آموزش سئو هستند، نیز آگاهی پیدا می کنید.


اهداف استراتژیک و راهبردی سئو برای سال 2019

1 – به دنبال کلمات کلیدی بلند باشید

گرایش بازدیدکنندگان و کاربران اینترنت به سمت جستجوی کلمات کلیدی بلند است، بنابراین سعی کنید عنوان و Keyword خود را با سلیقه کاربران تطابق دهید.

اینها نظرات Christoph Trappe ، مدیر مسئول محتوا در Stamats Communications است.

2 – جلوتر از تکنولوژی های جدید و تاثیر آن بر SEO باشید

یکی از اهداف بزرگ من برای سال 2019 این است که خودم را در مطالعه تکنولوژی های جدید که تاثیر زیادی در آینده دارند، غرق کنم. (بازاریابی دیجیتال یکی از این تکنولوژی ها است)

برای مثال، برنامه دارم تا جایی که می توانم در رابطه با هوش مصنوعی واقعیت مجزای و واقعیت افزوده مطالعه کنم.

Kevin Chow مدیر سئو و نحوه پرداخت دیجیتال می گوید:

" چندین چیز که من دنبال می کنم این است که آیا AI برای برچسب عنوان، متا توضیحات و بینش برای گزارش، یک مبحث است که ما باید به سمت آن حرکت کنیم یا نه"

3 – جستجوی صوتی یا Voice Search را جدی بگیرید

Chow همچنین قصد دارد تا بیشتر از نحوه کار جستجوی صوتی سر در بیاورد چرا که در آینده تقش تعیین کننده ای در سئو خواهد داشت.

Itamar Blauer مدیر دیجیتال مارکتینگ MintTwist نیز همین عقیده را دارد.

او می گوید: 2019 یک سال بزرگ برای سئو SEO خواهد بود. با افزایش دستیار مجازی و جستجو صوتی، دانش پایدار برای موفقیت در این سال حیاتی است.

4 – از تغییرات الگوریتم ها و ترندها آگاه باشید

Blauer معتقد است که دانستن ترندها و آگاهی از جدیدترین الگوریتم های گوگل، فرصتهایی را برای ایده های جدید، محتوای عالی و حتی نتایج بهتر ایجاد می کند.

Taylor Kurtz مالک Crush the Rankings نیز همین عقیده را دارد.

او می گوید: با وجود تغییرات لحظه ای صنعت، نه تنها شناسایی ترندهای پیش رو حیاتی است، بلکه نحوه تاثیر آنها بر صنعت نیز اهمیت بسیاری دارد. خیلی مهم است که چند قدم از دیگر متخصصان سئو پیش باشید. مثلا در آموزش سئو به دنبال بهینه سازی تصاویر برای جستجو باشید چرا که بسیاری از مردم به Google Photo App علاقه نشان داده اند.

5 – کنترل کردن ، سازگاری و دنبال کردن Featured Snippets

Michael Brown Jr. مدیر ارشد سئو در شرکت بازاریابی آنلاین Jellyfish توصیه های بسیاری در مورد بهینه سازی Featured Snippets دارد.

او می گوید: همچنانکه کار املاک و مستغلات سخت تر و سخت تر می شود و با تکامل تلفن همراه و اهمیت آن برای گوگل، روشن است که رتبه بندی مانند گذشته مهم نیست. هدف من در سال 2019، نظارت، انطباق و دنبال کردن Featured Snippets به عنوان فرصت های نوظهور در آینده است.  

Brown می گوید: تئوری من این است که این روش گوگل برای گفتن مردم است که اطلاعات نقش کلیدی در SERPs خواهد داشت و SEO ها باید توجه خود را به ارائه اطلاعات مفید تر هدایت کنند تا بتوان آن را به طور مستقیم در نتایج اول جستجو قرار داد.

با گسترش ابزارهای جمع آوری داد مانند Google Home ، تقاضای بسیاری برای جواب مستقیم از طریق Featured Snippets مانند باکس جواب سریع ایجاد شده است. بخش های پرسش و پاسخ، چگونه ... و پاسخ کامنت ها، همگی به این هدف گوگل کمک می کنند.

6 – سرعت بالا آمدن یا لود پیج را افزایش دهید

Christian Jones مدیر ارشد شرکت BestCompany.com در کلاس ها ی آموزش سئو خود، تایید می کند که اهمیت Page Load Speed بسیار بالا است.

او می گوید: یکی از اهداف بزرگ ما در سال جاری این است که سرعت بارگیری همه صفحات ما را تا کمتر از 4 ثانیه افزایش دهیم. ما قصد داریم این کار را از طریق بهینه سازی تصویر، به حداقل رساندن درخواست HTTP و کاهش تعداد پلاگین ها و پیکسل ها در سایت انجام دهیم.

7 – به لینک های سایت توجه بیشتری کنید

Kurtz متخصص سئو در Travelblogger معتقد است که آژانس ها باید ممیزی بیشتری روی لینک های خود داشته باشند (به طور مثال 2 تا 3 بار در سال)

او می گوید: من خودم یک بلاگ مسافرتی دارم و سال 2019 سالی است که باید لینک های خروجی از سایت را بیشتر بررسی کنم. تمرکز بیشتر من بر لینک های خروجی از سایتم است که خراب شده اند.

8 – SEO را هرچه بیشتر به CRO مرتبط کنید

Jim Knapp مالک Jk Strategies به این نکته اشاره می کند که SEO و بهینه سازی نرخ تبدیل یا CRO باید با هم هم راستا باشند.

او می گوید: با تجربه ای که در این سال ها از کار کردن با کسب و کارهای کوچک بدست آورده ام، به نظر می رسد که SEO بدون CRO مانند این است که گروهی از مردم را به جشنی دعوت کنی، و بعد چیزی برای آنها فراهم نکنی!

سئو با برنامه ریزی

اهداف تخصصی سئو برای سال 2019

9 – تمرکز بر برند شخصی Personal Branding

Bill Hartzer مشاور سئو و نام دامنه شرکت مشاوره Hartzer می گوید:

در حالی که بازاریابان دیجیتال برای آژانس خود کار می کنند و کار خود را بر روی آنها انجام می دهند، نباید که نام تجاری شخصی خود را فراموش کنند.

من تغییرات صنعت بازاریابی دیجیتال را در 15 سال گذشته دیده ام و داشتن یک نام تجاری قوی شخصی به شما این امکان را می دهد که وقتی صنعت تغییر می کند همیشه به سمت بالا بروید. برای ساخت نام تجاری شخصی خود، مطمئن شوید که حساب های رسانه های اجتماعی خودتان را داشته باشید (اکانت های اینستاگرام و تلگرام و ... برای شرکت دیگری است. اما وبسایت رسانه ای است که برای خودتان است).

بر روی نوشتن، صحبت کردن و شبکه سازی کار کنید. وب سایت شخصی خود را با نام دامنه خود ایجاد کنید.

10 – سازماندهی شده تر از گذشته اقدام کنید

Hartzer می خواهد که امسال نسبت به سال گذشته سازماندهی شده تر اقدام کند.

چون بیزنس خودم را دارم، به صورت سازماندهی شده عمل می کنم. اما همیشه چیزی وجود دارد که بتوانم بر روی آن کار کنم و پیشرفت کنم. لیست اهداف روزانه ، هفتگی و حتی سالانه برای خود درست می کنم.

11 – مشتریان خود را خشنود کنید

Kurtz در نظر دارد که امسال رضایت مشتریان خود را به عنوان یک هدف در نظر بگیرد.

Daria Khmelnitskaya ، کارشناس سئو و رنکینگ موتورهای جستجو این نظر را دارد که اهداف تخصصی باید با اهداف بیزنس و پروژه گره بخورند.

او می گوید: در این مورد شما از همکاران و مدیریت خود کمک بیشتری خواهید گرفت. و هدف هر ساله متخصصان سئو- انجام اشتباهات بیشتر و یادگیری از آنها برای کسب تجربه بیشتر باید باشد.

12 – داستان بهتری به مشتریان خود بگویید

این هدف در حوزه های مختلف و متنوعی کاربرد دارد.

·         من می خواهم که داستان بهترین از نحوه کمک سئو به مشتریان بگویم. من می خواهم نشان دهم که چطور سئو، کسب و کارها را در رسیدن به فروش بیشتر یاری می کند.

·         به عنوان یک مدرس و مشاور، من می خواهم که توانایی خود را در گفتن داستان بالا ببرم تا بتوانم پیام های عمق به شنوندگان انتقال دهم.

حال زمان آن است که اهداف خود را تعیین کنید و مصصم برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو گام بردارید.

خواندن اهداف سئو برای سال 2019 به شما این فرصت را می دهد که لیستی از هدف های متخصصان SEO داشته باشید و آن را دنبال کنید.

  • نمایش : ۵۲۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آموزش سئو و مدیریت محتوا
    تکنیک های جدید سئو
    بهترین مقالات سئو SEO
    دیجی سئو
    ترفندهای SEO
    ترجمه مقالات به روز سئو و دیجیتال مارکتینگ
    دانلود مقالات بهینه سازی سایت